onsdag den 29. december 2010

BAGNING OG ROMANLÆSNING i skøn forening

Efter et par timers kontorarbejde puttede jeg min IPod i øret og startede med at bage.

Jeg holder meget af at gå og lave noget samtidig med at jeg høre en god roman.
I dag er det Den hundredårige der kravlede ud ad vinduet og forsvandt. Den er indlæst af min ynglingsoplæser.

Vi manglende så forfærdeligt mine  morgenboller, ikke én eneste er der tilbage i fryseren. Vi spiser dem altid lørdag og søndag. De skal bare lige op ad fryseren, 8  min i ovnen og hele huset dufter dejligt af hjemmebag. Et morgenæg og lidt ost og så er den morgenmad hjemme.
Det er nogle lækre gulerodsboller med havregrød fra bogen: Varm på brød og lun på boller.

Nu jeg var igang, og romanen ikke var til at holde ud at skulle slukke for, den er hylende morsom, kunne jeg lige så godt give mig til at lave nogle knækbrød. Jeg har fået opskriften af min kære veninde, som flere gange har serveret dem for mig. Mums hvor er de lækre. Nemme at lave er de også.

Jeg har også lige downloadet  GRATIS LYDPAKKER  fra dr.dk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar