onsdag den 19. januar 2011

ENDNU ET SJAL


Mig der tidligere ikke brugte de sjaler jeg lavede, men forærede datteren de fleste, er blevet SÅ glad for at slynge et sjal over skulderen.

Min "dumme" skulder har bare så godt af at blive pakket lidt ind.

Denne gang er jeg gået igang med et sort sjal.
Det er  Stephen West der er designeren bag dette skønne sjal med det dejlige navn: FLAMBOYAN. Stephen laver nogle rigtig lækre ting, og hans opskrifter er velskrevne og godt gennemarbejdet.

Det skal oprindelig strikkes i to farver, men jeg har det jo med at ændre lidt på tingene, så jeg har altså valgt at strikke det i helt i sort i Isagers Tvinni-alpaca garn.
Stolt kan jeg fortælle at det er garn fra lageret. Pudse glorie.

2 kommentarer:

  1. Sikke et smukt mønster.
    Jeg er også vild med hans mønstre.
    De er så fine og gennemarbejdede.
    Jeg har strikket Daybreak og har flere på ønskelisten :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er utroligt hvad den mand kan "ryste" op med ;0D

    SvarSlet