søndag den 20. marts 2011

OPLEVELSESTUR


Til min fødselsdag, forærede min kære mand mig billetter til Musicalen Wicked, som lige nu går på Det Ny Teater i København. En tur for kun os to i kærlighedens navn...
Vi tog morgenflyet fra Tirstrup (Aarhus lufthavn) kl. 9 og så gik det ellers derudad til den store Stad.
En lille gåtur blev det til og så til lækker frokost på Restaurant Cassiopeia, som ligger tæt på teatret. Et smukt sted lige ned til Sct. Jørgens Sø.

Jeg kan varmt anbefale et besøg der.
Forestillingen var en kæmpe oplevelse. Helt fantastisk. Annette Heick og Maria-Lucia, sang så englene dansede og resten af ensemblet gjorde det også forrygende.
Efter en lille gåtur og et café besøg smuttede vi lige så stille med 21 flyet retur til Mols og en stor oplevelse rigere.
Tak min skat for en dejlig tur.


2 kommentarer:

  1. Sikke dog en fantastisk gave.
    Den musical ville jeg også rigtig gerne se!

    SvarSlet
  2. Du kan tro Trine at jeg også blev meget glad for netop at få den gave.

    SvarSlet