mandag den 9. maj 2011

HJEMMESTRIKKET FESTTØJ I BRUG

.

skoene blev udskiftet med et par rosa sandaler og dertil hørende taske

Endelig skulle jeg have mit hjemmestrikkede selskabstøj på.
Det var rigtig behageligt at have på, ingen krøllen og retten til hele tiden. Det er lige mig.
Og så fik det pæne bemærkninger rundt omkring.
Så jeg er glad.

PS; jeg har beskåret billederne temmelig kraftigt. Min kære mand, som jeg elsker højt, kan IKKE fotografere. Selv ikke med mit total idiotsikre digitalkamera. Han har mere loft med end mig på samtlige billeder han tog, og det var vel en 10 stykker...

Vi har forresten 19 års bryllupsdag i dag og vi har kendt hinanden i 27 år også næsten på dagen .
Jeg glæder mig til at tage hul på de næste 27 år....

16 kommentarer:

  1. HOLD DA OP!!!! Du er godt nok flot!! Farverne er skønne sammen og du ligner da en million!

    SvarSlet
  2. Sikke en flot dame!

    Og tillykke med bryllupsdagen!

    SvarSlet
  3. TAK Camilla... Jeg følte mig også rigtig godt tilpas i sættet <3

    SvarSlet
  4. Flot, flot dame :)
    Det er rigtig flot sæt, og det klær dig rigtig godt.- du er bare så hurtig :)

    Tillykke med kendt hinandendagen og bryllupsdagen .

    SvarSlet
  5. Tak Mariannel. Ja hvor er tiden blevet af... 19 og 27 år er lang tid, men jeg ønsker mig mange mange flere år med ham. Det er da lykke <3

    SvarSlet
  6. Det er jeg glad for at du synes Angelika

    SvarSlet
  7. Til lykke med bryllupsdagen! Sikken et flot festsæt! Det klæ`r dig fantastisk godt!

    SvarSlet
  8. Jeg kan sige dig Irene, at lige nu sidder jeg og hygger mig ved min computer, mens manden fiser rundt i køkkenet og laver lækker bryllupsdagsmiddag til mig. Det er da skønt, ikke?
    Jeg bliver så varm indeni, fordi I er så mange derude som synes det er et fint sæt jeg har lavet. TAK for det.

    SvarSlet
  9. Wooov hvor er det flot, du ligner jo en million :-)
    Tillykke med dagen.

    SvarSlet
  10. og ved du hvad Strikkefuglen. Sættet har stået mig i rundt regnet 100 kr. i garnkøb. Er det ikke forunderligt, hvor heldig man kan være.

    Jeg venter stadig på mad;0D, men det kommer vel.. smiler...

    SvarSlet
  11. Hold da helt op, hvor er det altså et flot sæt. Er lidt vild med farverne.

    (tak for ,at du vil følge med på min blog)

    SvarSlet
  12. Hold da op, hvor ser du godt ud!
    Det sæt er da blevet imponerende flot.
    Du må da være ballets dronning :-)

    Stort tillykke med dagen.
    Vi har også mødte hinanden og bryllupsdag på samme dag :-)
    Til august er det 29 år siden vi mødte hinanden og 21 år siden vi blev gift.
    Håber du nød den lækre mad :-)

    SvarSlet
  13. Kan godt forstå at du fik komplimenter. Det er et virkeligt flot og specielt sæt, til en flot pige. tillykke med det hele.

    SvarSlet