fredag den 6. maj 2011

JEG NÅEDE DET

Ja, jeg nåede at få mit sjal færdig til konfirmationen på søndag.

Jeg fik så ikke lige taget mig selv i ed at jeg faktisk ikke kunne strikke torsdag og da vi skal af sted lørdag morgen til delegeretmøde i Vejle (hvor jeg skal have min drømmenederdel på) skulle den jo været vasket og klar til kufferten fredag.
Dvs. at jeg allerede skulle have færdiggjort den onsdag aften, så den kunne blive vasket torsdag .
Den har trukket tænder ud. Jeg endte med at have over 500 masker på pinden til sidst.

Jeg lover højt og helligt at jeg ikke giver mig i lag med sådan noget igen!!!
Det sidste stregede jeg ud igen, for jeg kender mig selv godt nok til at det vil jeg aldrig overholde, men det lød da godt så længe det varede.




                                                            FAKTABOKS:

Opskrift: whippoorwill af Carina Spencer. Fundet på RAVELRY

Garn: Italiensk hør/bomuldsgarn fra min for tiden ynglings garnpusher

                              Sart lilla: 175 gram.
                                Antracit: 75 gram.
                              Strikket med garnet holdt dobbelt
Vidunderlig garn. Blød og dejlig. Bliver ikke slasket og holder faconen efter vask. KAN ANBEFALES.

                                          Pind: 4½

                   Kan strikkes på fire dage, men jeg fraråder det på det kraftigste!!!!!

4 kommentarer:

  1. Flot sjal og lynhurtigt færdigt! Jeg var jo ikke et øjeblik i tvivl om at du ville nå det!

    På søndag bliver du supersmart i tøjet - og kan holde en velfortjent strikkepause under festen (men det skulle da ikke undre mig det mindste, hvis du liiiige skal slappe af med lidt strik når I kommer hjem fra festen).

    SvarSlet
  2. Hold da op, jeg er helt forpustet:))
    Hvor det flot, og hvor er du hurtig, ( har du en strikkemaskine i ærmet ;) )

    God fest.
    MarianneL

    SvarSlet
  3. Kære Mariannel. Der fik du mig godt nok til at grine...... Strikkemaskine i ærmet.... ja måske havde jeg lige nøjagtig det i de fire dage...

    SvarSlet
  4. Lea, du havde større tiltro til mig end jeg selv havde;0D
    Min strikkepause ER startet. Jeg orker ikke at strikke så meget som én pind... men vent du bare jeg kommer frygtelig tilbage....

    SvarSlet