onsdag den 11. maj 2011

LIDT STRIKKEPLANLÆGNING


Her ligger opskrifter og garn klar til lidt forskellige projekter.

Jeg har valgt at vinde garnet op i hånden.

Jeg er træt af mit krydsnøgle apparat. Nøglerne er pæne når jeg lige har lavet dem, men når jeg begynder at strikke, uanset om jeg strikker med tråden inde- eller udefra, bliver de "lange" og dumme.

 Det tager noget længere tid at vinde i hånden, men nøglerne holder faconen. Mon det er fordi mit snart 30 år gamle Brother krydsnøgle apparat er ved at være slidt? Det kunne jo værre.

Jeg strikker ellers meget gerne direkte fra mine cones, men denne gang skal jeg kunne have mit garn med mig, og det er upraktisk at rende rundt med 1 kg garn under armen.

PROJEKTERNE JEG HAR PLANLAGT I SOMMER ER SOM FØLGER:





Og så skal jeg lige have gjort mine UFO'er færdige også. Det er blevet til lidt hængepartier. Men de skal nok nå det.... efterhånden.....


Jeg elsker at have mange projekter igang ad gangen.

Tidligere følte jeg at det var nederlag ikke at gøre hver enkelt færdig, før jeg startede på noget nyt.
I dag nyder jeg bare at være så priviligeret at kunne have meget i gang.

Når jeg ser på hvad jeg gennem tiden slet ikke får færdiggjort af projekter, er det faktisk meget lidt.
Dem der bliver skrottet helt, bliver trævlet op igen og garnet bliver genanvendt.

Med til at holde orden på det hele er min elskede Strikkeklub.

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud!
    Jeg er også selv vild med, at have mange projekter igang på én gang! Og selv om det kan virke uoverskueligt ind imellem, så skal det bare være sådan :-)

    SvarSlet
  2. Uh nej, ikke for mange projekter på en gang. Har gerne et primært og et sekundært projekt. Det sekundære skal kunne komme med i bilen :)
    Men dejligt når man kan overskue så meget på en gang, ikke glemme hvad det er man strikker eller hvordan :)

    SvarSlet
  3. Jeg er sikker på du skal have dig et nyt krydsnøgleapparat.
    Det duer da ikke at nøglerne går op!

    Sikke da en masse dejlige projekter du skal og har gang i.
    Og hvor jeg da kender det!
    Dog ikke helt så mange som dig :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogle spændende projekter du skal have gang i. Jeg er glad for mit krydsnøgleapparat :-)
    God weekend

    SvarSlet