lørdag den 14. maj 2011

LYS GRÅ BLEV TIL MØRK GRÅ

Jeg havde tænkt mig at min bluse skulle være lys grå, men da jeg skulle til at strikke den, kaldte den på den mørke lækre antracit. 
Det har jeg ikke fortrudt. Den har en utrolig glød, som jeg tror vil klæde blusen perfekt.

De vandrette masker, trækker lidt tænder ud. Da det er en hør/bomuld jeg strikker i, er der jo ikke noget , elasticitet og det gør det svært at få rækkerne pæne.
                                   Men jeg har jo ikke travlt, så jeg tager bare tiden til det.

3 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud med de vandrette masker. Jeg har også forsøgt mig lidt med dem, men kan se, at jeg skal øve mig lidt mere. Når jeg laver dem, ser det ud som om, jeg samtidig laver et "hulmønster", så der mangler lige lidt endnu, før cardiganen fra Helga Isagers hæfte skal på pindene :-)

    SvarSlet
  2. Den er heller ikke let at lave Mariann. Den har også drillet mig lidt. Pinden efter de vandrette masker bliver lidt løsere end de andre pinde, men det gør ikke noget synes jeg.

    SvarSlet
  3. Det ser da super smukt ud. Jeg var til et strikkekomsammen hvor Helga viste det sidste nye. Her prøvede vi at strikke de vandrette og det kan ikke undgåes at der kommer en lille "hulrække" - så fat mod de damer :O)

    SvarSlet