lørdag den 1. oktober 2011

LØRDAGEN SKAL BRUGES TIL AFSLAPNING. JEG TRÆNGER


                                                 Vi fik kylling i aftes.

          Den var færdig kl. 18.30, så vi nåede både middagen og Vild med Dans. 

       Strikkepindene holdt lidt fri, jeg var så hamrende træt at jeg ikke orkede dem.

Er der influenza i luften, eller har jeg bare haft gang i for meget? Det er nok det sidste..


                              Lørdagen er startet stille og roligt, med en kop god kaffe,
                                    en enkelt avis og så et par omgange med hæklenålen.

                          Når vi har hygget færdig og spist morgenmad, tager vi til Ebeltoft.
                                                Vi skal have handlet lidt ind,
                                   og måske sidde på en stille café og få en kop late.

                                            Derefter skal vi hjem  og lave ingenting.

                                                            For mig er ingenting
                                                                     at strikke,
                                                                         sove,
                                                                        se film,
                                   spise en dejlig middag med et glas rødvin eller to
                                                  og derefter mere tv og strik.
             
                                    Må I få en dejlig lørdag, lige som i har drømt om.

5 kommentarer:

  1. Det lyder som en lørdag efter mit hjerte :-)
    Sikke flot dit hæklede tæppe bliver!!

    SvarSlet
  2. Dit hæklede tæppe bliver flottere og flottere.
    Håber også din lørdag bliver som planlagt, min gør.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Skønt tæppe du har gang i. Jeg har lige haft influenza i næsten to uger. Jeg er også lidt træt af at strikke men det er nok fordi jeg er i gang med et trøje til Sønnike der er en kæmpe mand. Det bliver Natteravnen fra Annette Danielsens bog Strik en stund. Den forelskede han sig i kraven i- gab den er kedelig at strikke og tung, da den er strikket i dobbelt højlandsgarn fra Garnudsalg, så måske jeg også skulle have gang i en hæklenål til en forandring.

    SvarSlet
  4. Skønt program. Håber din lørdag blev lige så god, som du forestillede dig det.
    Dine hæklede firkanter er dejlige at se på.

    SvarSlet
  5. Jeg fik lige den lørdag jeg havde drømt om. Dejlig afslappende. Lige de jeg behøvede.

    SvarSlet