søndag den 13. november 2011

SØNDAGSDEJLIGSTART


                Søndag morgen er startet blidt, med en dejlig kop kaffe og striber på pinden.


                                          Carla tager en slapper midt i en solstråle.


                         Brødet jeg lavede klar i aftes skal i ovnen, mens Ole fodre dyrene.


                                    Mundvandet løber ved duften af det friskbagte brød.


                                            Endelig kan vi få smagt kaffefilterbrødet.
                                                              Det er skønt.
                              Perfekt til blødkogt æg, hjemmelavet æblejuice og Dukkah


Lige om lidt vil jeg sætte mig og se Kriminalkommissær Barnaby, mens jeg strikker lidt på

3 kommentarer:

  1. Det lyder som den skønneste søndag, Ulla. God fornøjelse med det hele :-)

    SvarSlet
  2. Det er en skøn søndag Liselotte.. Tak..

    SvarSlet
  3. Den hemmelighed ser spændende ud :-) hvor er Carla sød som hun ligger der i solen og nyder det.
    Brødet ser lækkert ud, jeg må prøve det en dag i nær fremtid.
    Majbritt

    SvarSlet