fredag den 13. januar 2012

JEG FØLER MIG SOM LYKKENS PAMFILIUS

Og det gør jeg fordi
i dag tager Ole og jeg til

close this window

Vi var så heldige at vi fik et spa-ophold af Philip i julegave.
Det vil vi benytte os af fra i dag til i morgen.

Ole skulle desværre til et møde i dag,
så vi kommer ikke af sted før midt eftermiddag.

Pyt med det, vi tager det stille og roligt.
Får en lille slapper når vi ankommer og
spiser en dejlig middag.

I morgen kan vi stå op til et veldækket morgenbord
og
en rask gåtur i parken.

Men det slutter ikke her.

For i morgen har vi inviteret Lone og Philip derned
og så skal vi en tur i de Termiske Bade.
Det glæder jeg mig rigtig meget til.

Søndag er det så hjem igen efter en lækker morgenbuffet.

Nu skal jeg lige have puttet lidt i kufferten.

Jeg skal nok huske,
badetøj, strikketøj,
en god bog og travesko
og lidt pænt til middagene.

Må I få en rigtig dejlig weekend.
Jeg er sikker på at min blive uovertruffen.




.





15 kommentarer:

  1. Og en vidunderlig weekend til jer. Der er virkelig noget at glæde sig til, kan jeg høre. Uhm. Selvforkælelse er undervurderet :-)

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det skønt! Lige sådan en selvforkælelse der giver lidt ekstra på energikontoen.
    Ønsker jeg en dejlig weekend :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ekstra energi kan man altid bruge og i særdeleshed når det er på denne måde;o)

      Slet
  3. Rigtig god weekend.....det lyder som ren luksus i min øre :-)

    Kh Jane

    SvarSlet
  4. Hvor dejligt for jer, rigtig god tur.

    SvarSlet
  5. Dejlig positivt og opløftende indlæg :-)Skønt med mennesker, der kan glæde sig og begejstres.Rigtig god tur til jer.

    SvarSlet
  6. Og rigtig god weekend og fornøjelse til dig og manden, jeg er sikker på det bliver super oplevelse.

    SvarSlet
  7. Det lyder til I har en helt fantastisk weekend foran jer! Dejligt!

    SvarSlet
  8. Rigtig god tur, skøn afslutning på ugen.

    SvarSlet
  9. Du ER da også lykkens pamfilius. Jeg overnattede en enkelt nat på Hotel Vejle fjord i efteråret. Desværre kom jeg sent og tog afsted tidligt. Men jeg nåede at se parken, træer i efterårsfarver og udsigt ud over vandet. Håber jeg engang kommer tilbage med lidt bedre tid. Du får helt sikkert en dejlig weekend.

    SvarSlet
  10. Rigtig god weekend til jer begge,er ikke ret meget misundelig :O)) jo bare det var mig.

    SvarSlet
  11. Håber i har haft en super dejlig weekend. Stedet ser skønt ud og så sammen med den nære familie så kan det ikke blive bedre :-)

    SvarSlet
  12. Tusind tak for alle jeres skønne hilsner.
    Jeg har haft en vidunderlig weekend.
    Den kan jeg leve højt på meget, meget længe.

    SvarSlet