tirsdag den 24. januar 2012

LEGEN MED TO GARNER BLEV TIL EN SKULDERVARMER




Jeg har som fortalt den anden dag leget med garner
og det er endt i denne lille skuldersag



Den fine blanke morbærsilke og den grovere matte uld/silke
spiller fantastisk mod hinanden.


 FAKTABOKS:

Opskriften kan du finde ganske gratis lige her.
God fornøjelse.

Ja jeg har fået lavet endnu en opskrift,
og som jeg skriver i den:
Undskyld for fejl,
skøre vendinger,
og mærkelige udtryk
der er sneget sig ind.
 
Jeg er ikke uddannet til at lave strikkeopskrifter,
jeg gør det blot fordi jeg synes det er sjovt.
 
Skulle der være problemer med opskriften,
er du meget velkommen til at give et pip.
 

10 kommentarer:

  1. Hvor er den sjov, og hvem kan ikke bruge en skuldervarmer i øjeblikket. God ide. Garnerne klæder hinanden godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også, hvis jeg lukker øjnene, drømme mig til en sommeraften

      Slet
  2. Smukt - både garn og strik og sammensætning :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den blevet flot - ja, smuk!
    Tusind tak for opskriften.

    SvarSlet
  4. Så flott den ble i nydelige farger. Ha en fortsatt kreativ uke!

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot,ja både i garn og model Ulla.Mange tak for opskriften :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha Benthe... Og velbekomme...

      Slet