mandag den 5. august 2013

Hvad et par bukser kan være skyld i

Lørdagens tur til Ebeltoft endte med at jeg fik et par lilla bukser med mig hjem.
De inspirerede mig til at finde pinde og garn frem til et sjal.
Sjalet består af 3 felter med hver sin farve og midterpartiet skulle være lilla bestemte jeg hurtigt.
Nok mest fordi jeg ikke anede hvilke farver jeg skulle bruge ud over netop den lilla.
Her til morgen var tiden kommet til at jeg skulle skifte farve og da jeg er helt vild med Henna, måtte det blive den.
Måske det så ender med en mørk petrol som den sidste farve.
Jeg tror det.
 
Sjalet er samme model som den her.

7 kommentarer:

  1. Mørk petrol kunne være fantastisk til de andre farver

    SvarSlet
  2. Fantastisk flot farvevalg du har gjort der, jeg ville også tage mørk petrol som den sidste farve :-))

    SvarSlet
  3. Skønne farver og hvis du sir mørk petrol så er jeg sikker på det blir flot :)
    Fra min skærm ser det vidunderligt ud.

    SvarSlet
  4. Det bliver et super skønt tørklæde. Og det er da en super lækker opskrift/inspiration du har fundet. Det må jeg da lige huske....

    SvarSlet
  5. Lææækkert tørklæde og farver ;-)

    SvarSlet
  6. Det bliver et flot sæt Ulla, sikke nogle skønne garner.

    SvarSlet
  7. Hvor ser det bare blødt og lækkert ud. Jeg synes den lilla er skøn... og petroleum er fantastisk :)

    SvarSlet