fredag den 16. august 2013

Jeg vælger garn ud

Jeg finder frem, sætter på plads og finder noget andet.
 
Jeg er i gang med at finde garn til et projekt som jeg ikke ved hvad er.
Det er lidt svært.
Skal det være silke eller alpaca eller højlandsuld, eller må de mikses.
Jeg ved det ikke. Derfor kommer der lidt af hvert med i bagagen.
 
For garnet skal i kufferten. Søndag skal min kuffert og jeg på Højskole.
Jeg glæder mig.
Jeg skal lære at væve.
Jeg har aldrig prøvet det før, det er næsten som første skoledag.
 
Måske får jeg ikke skrevet blogindlæg i løbet af ugen, men jeg er sikker på at jeg får knipset billeder og lagt ind på Instagram. Jeg hedder ullaroejkjaer derinde. Ses vi?
 

25 kommentarer:

  1. Skal du selv køre derop? Så fylder du da bare bagagerummet med et herligt udvalg :)), altså spændende med dit vævekursus, glæder mig SÅ meget til at se hvad du får lært

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal selv køre Gitte.. og jeg har tænkt at jeg bare "gemmer" en masse i bilen..

      Slet
  2. Rigtig god fornøjelse med vævekurset. Jeg glæder mig og til at se og høre mere om det. Lige siden du skrev om det første gang har jeg tænkt "Hvor fedt. Sådan noget vil jeg også huske at gøre når jeg er færdig med at være småbarnsmor".

    SvarSlet
    Svar
    1. Go for it Laura (til den tid).... det er nemlig vigtigt at huske sig selv....

      Slet
  3. Det lyder så spændende, glæder mig til at se dine udføjelser. Fyld bilen op, så kan du blot gå ud og hente friske forsyninger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har et par store blå sække fra IKEA, mon ikke de ville kunne slå til... griner... og et tæppe til at dække med, så det ikke bliver for pinligt...

      Slet
  4. Det bliver så spændende. God fornøjelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Pernille... Glæder mig vildt..

      Slet
  5. Det lyder rigtig sjovt. Jeg tror det er enormt sjovt at væve, især når man har sat trenden op. Jeg glæder mig til at høre nærmere om dine oplevelser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har kigget lidt på youtube og kan godt se at forarbejdet tager noget tid;)

      Slet
  6. Rigtig god fornøjelse. Det bliver helt sikkert en stor oplevelse. Jeg skal da lige finde dig på IG. Jeg findes også - ballesbazaar.

    SvarSlet
  7. Hellere have for meget med end mangle :-)) hihi glæder mig meget til at høre om din uge, det bliver dag spændende. God tur ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bagagerummet er stort , så hvorfor ikke bare tage med som lyster;))))

      Slet
  8. Glæder mig til at se hvad du for lavet ;0) åh du må glæde dig ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har de ssmukkeste sommerfugle inde i min mave lige nu/)

      Slet
  9. Det bliver helt garanteret spændende og inspirerede, jeg glæder mig til en rapport. God fornøjelse :-)

    SvarSlet
  10. Håber, du får en fantastisk uge, med skaftevæven. Håber osse, du bliver mere begejstret for vævekunsten, end jeg blev. Jeg havde vævning et helt år, da jeg tog min uddannelse, og guderne skal vide, jeg hadede de timer..........men jeg er stadig fashineret af de resultater, man kan få d af sådan en tingest........knus fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Så blev jeg da lige pillet ned.... Og dog nej alligevel ikke.. Vi oplever jo tingene forskelligt og jeg er sikker på at det for mig vil blive en god oplevelse... Knus igen

      Slet
    2. Det er jeg osse sikker på.........der er stor forskel på, om det er noget man specifikt vælger, eller det er noogert, der automatisk følger med noget andet, man i grunden har valgt.
      Rigtig go fornøjelse med kurset.............

      Slet
  11. Rigtig god fornøjelse - jeg glæder mig til at se dine kreationer! Det ender vel med at du skal ha en væv når du kommer hjem! :))
    Jeg tror nemlig at det er en fantastisk oplevelse at se garnet forvandles til smukke "stoffer"!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på der bliver indkøbt en væv, hvis jeg bliver"bidt" Kirsten. :)

      Slet
  12. Rigtig god fornøjelse i Skals...et herligt sted. Jeg var der 1 uge for 3 år siden, da gjaldt det beklædningsfilt. Min veninde skal også på Skals i næste uge. Ha en rigtig god uge. kh Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne.. Det kan jo være jeg hilser på veninden:)

      Slet